Ahad, April 29, 2012

Penjenamaan yang tersusun.

Assalamualaikum kepada semua pembaca. Hari ini blog MYHSBHBLOG kini mengalami perubahan pada penjenamaan melalui nama blog kepada blog HSBHPeribadi. Tujuan saya menukarkan nama blog ini adalah untuk memastikan blog-blog yang dimiliki oleh HSBH disusun dengan teratur dan menepati pemilik blog tersebut. Selain itu, blog ini menggunakan nama HSBH di depan kerana saya sendiri inginkan kekemasan walaupun dari segi nama, sekaligus menjadikan perubahan yang sama pada sebuah lagi blog, iaitu blog HSBHBuletin. Alamat Web juga diselaraskan supaya orang ramai mudah mengakses blog-blog kami. Alamat lama myhsbhblog.blogspot.com dipindah ke hsbhperibadi.blogspot.com manakala bloghsbhbul.blogspot.com pula dipindah ke hsbhbuletin.blogspot.com.
Oleh itu, cuba untuk kunjungi selalu kedua-dua blog ini kerana banyak lagi perubahan akan menyusul. Terima kasih kerana mengunjungi blog kami dan sudi mambaca.

0 komen diterima.:

Catat Ulasan

Hanya yang berdaftar saja boleh komen di sini. Jangan komen sesuatu yang boleh menimbulkan implikasi kepada sesiapa. Komen yang memang tak masuk akal akan dibuang. Sekian, harap maklum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...